همشهری آنلاین- علی شاکری: بعد از بازی انتقادآمیز تیم ملی هندبال در مصاف با عربستان و بحرانی شدن شرایط صعود تیم ایران به جام جهانی، سجاد استکی، بازیکن برجسته هندبال پیش از ظهر امروز وارد منامه بحرین شد.

S.Estaki

به این ترتیب تیم ملی با پیوستن یکی از مهم‌ترین غائبین خود و همچنین سعید پورقاسمی برای شکست دادن بحرین و راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر پایانی امیدوارتر شد.

تیم ملی هندبال ایران که با درخشش فراوان در مسابقات انتخابی المپیک در دوحه نایب قهرمان شده بود، در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا (انتخابی جام جهانی 2017 فرانسه) در غیاب چند بازیکن اصلی‌اش از جمله برادران استکی، در بازی نخست مغلوب عربستان شد و با توجه به درخشش امارات و بازی کلیدی پنجشنبه شب برابر بحرین میزبان، بخت صعودش کمرنگ شده بود و حالا با پیوستن گلزن‌ترین بازیکن خود، دوباره به صعود امیدوار شده است.

هر چند که اگر الله‌کرم استکی هم می‌توانست از فرانسه خود را به این بازی‌ها برساند، آن وقت خیال همه از بابت صعود راحت‌تر می‌شد.

سجاد استکی به دلیل مشکلات شخصی قبل از شروع این بازی‌ها اعلام کرد که نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند و برادر بزرگ‌ترش، الله‌کرم هم به دلیل عدم جلب رضایت تیم باشگاه مونت پلیه فرانسه از همراهی تیم ملی بازمانده بود.

کد خبر 322145

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha